Reklamační řád
Uvědomujeme si, že vyřizování každé reklamace je pro zákazníka nepříjemnou záležitostí, a proto se snažíme celý proces reklamace zkrátit a vyřešit co nejrychleji ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc, k čemuž nám mimo jiné pomáhají i naše nadstandardní vztahy s klíčovými dodavateli. Na všechny produkty z naší nabídky se vztahuje zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Postup vrácení zboží:
Nabízíme 2 způsoby vrácení zboží:
Vrácení přes packetu (zásilkovnu)
Náklady spojené s vrácením zboží hradíme my jako e-shop. Zboží spolu s formulářem pro vrácení zboží zabalte a odneste na libovolné výdejní místo Packety. Na balík napište níže uvedený kód. Personál v Packetu na základě kódu vygeneruje štítek a nalepí na zásilku. Nic neplatíte.

Odeslání na vlastní náklady
Náklady spojené s vrácením zboží hradíte Vy jako zákazník. Zboží spolu s formulářem pro vrácení zboží zabalte pošlete nám zpět na níže uvedenou adresu. Balíček můžete odeslat poštou (doporučujeme jako doporučený dopis) nebo libovolnou kurýrní společností.

Hlavnosecká ulica 186/36
943 54 Svodín
Slovenská republika
Všeobecné podmínky:
Podle zákona 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů má spotřebitel právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Odkaz na platformu alternativního řešení spotřebitelských sporů, jejímž prostřednictvím může spotřebitel podat návrh na zahájení alternativního řešení sporů najde zde.